wtorek, 28 sierpnia 2018

Drogie Życie- Meghan Quinn




Meghan Quinn
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 448
Kategoria: literatura obyczajowa, romans
Data wydania: 14-09-2017
Cena: 39.90













Cztery odważne dusze, które potrzebują wsparcia, stając w obliczu wielkich wyzwań. Program Drogie Życie został stworzony, aby pomóc ludziom takim jak oni wyjść ze strefy komfortu, stawić czoła największym przeszkodom, pokonać demony i... dowieść samym sobie, że są czegoś warci.
Stojąc na rozdrożu pomiędzy ciągłym pragnieniem zdobycia czegoś więcej, a całkowitym zagubieniem, zdecydowali się wziąć udział w tym projekcie. Uczestnictwo w nim zamierzają potraktować jak kolejne postanowienie noworoczne, tym większe jest ich zdziwienie, kiedy dają się porwać szalonej przygodzie, która już na zawsze zmieni ich życie.

Drogie Życie,
prosimy, bądź dla nas dobre.
Z poważaniem,
Hollyn, Jace, Daisy i Carter



Historia jest przedstawiona z perspektywy czterech bohaterów. Mimo tego, iż poszczególne narracje nie zawsze się ze sobą łączą, historia jest spójna i bardzo przyjemnie się ją czyta. Każda osoba jest po trudnych wydarzeniach, odciskający ślad w życiu. Bohaterowie próbują sobie z tym poradzić sami ale, jak wiemy, nie wszystko możemy załatwić w pojedynkę.
Zmagają się oni z takimi problemami, które pojawiają się w naszym rzeczywistym życiu. Chociaż nie znajdziemy na kartkach książki tego, jak radzić sobie z życiem, to na pewno możemy wyciągnąć z niej ciepło i nadzieję na gorsze dni. Pewność, że zawsze jest jakieś wyjście.
„Drogie Życie”, choć opisuje trudne sytuacje, nie jest powieścią ciężką czy zawiłą, przez którą nie da się przebrnąć. Czułam, że czerpię radość z tego, iż mogę obserwować jak bohaterowie  walczą i wychodzą z tego zwycięsko.
Czytałam powoli, ponieważ od połowy książki czułam, że jakoś ta historia mnie nie przyciąga do siebie. Poddałam się i na parę dni odpuściłam. Wróciłam do niej z nadzieją, że przyjdą nowe siły i nie będę się przy niej męczyć. Tak też się stało i doczytałam do końca.
Podczas lektury zadawałam sobie pytania: jak ja bym sobie poradziła? Co bym zrobiła na miejscu Hollyn? Gdy tak sobie o tym myślę, to dochodzę do wniosku, iż nie dałabym rady. Całymi dniami siedziałabym, płakała i myślała dlaczego tak się stało.
Możemy zauważyć to, jaką mają moc inni ludzie. Jak oni mogą nam pomóc pozbierać się w życiu. Jak potrzebujemy siebie nawzajem. Potrzebujemy najlepszego przyjaciela, któremu o wszystkim możemy powiedzieć – ze wszystkiego się zwierzyć. I oczekujemy, że on nas wysłucha oraz będzie przy nas na dobre i na złe.
Czekam na kolejną książkę Meghan Quinn i mam nadzieję, że będzie ona tak samo dobra jak „ Drogie Życie”. Mogę o niej powiedzieć, że jest piękna, wzruszająca, przejmująca…
Moja ocena: 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Autorka-Traci Chee

Traci Chee Wydawnictwo: Bukowy Las Data premiery: 26-02-2020 Seria: Morze atramentu i złota (tom 3) Liczba stron:576 Cena okładkowa...